Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων στη Βόρεια Μακεδονία έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Telegram

O Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων στη Βόρεια Μακεδονία καλωσόρισε το 2026 με την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας, το απόγευμα της Πέμπτης (22/01/2026), σε κεντρικό ξενοδοχείο των Σκοπίων.

Την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας έκανε ο πρόεδρος της ΕΕΕ, Άρης Βλάχος, παρουσία μελών του Συνδέσμου και της επιτετραμμένης  της Πρεσβείας της Ελλάδας στα Σκόπια, Χριστίνας Βασιλάτου.

Ο κ. Βλάχος, στη σύντομη ομιλία του ευχήθηκε σε όλους χρόνια πολλά, με υγεία και επιτυχίες για τα μέλη και για τον Σύνδεσμο Ελληνικών Επιχειρήσεων στη Βόρεια Μακεδονία στο 2026.